Hondenvereniging Walcheren, Dé Hondenschool met meer dan 30 jaar ervaring..

Dé hondenschool met meer dan 30 ervaring!!

Wist u dat....

Zomaar een zaterdag in februari, een aantal waren al aanwezig om voor koffie en thee te zorgen, een ander dacht aan gezonde tarwe koekies, en weer een ander had zijn kleindochter meegenomen.

Zondag 03-02 zijn de eerste betaaldagen van het nieuwe seizoen, en dan willen we het toch op orde hebben, denk aan schoonmaakwerkzaamheden in de kantine of de pleinen buiten. De technische dienst ging een aantal materialen repareren, banden oppompen en accu's testen. Hoofd mol opruimingsdienst ging op zoek naar de vijand, en andere pakten gedwee bezems en kruiwagens, zelfs een meisje van 5 jaar veegde en schepte de kruiwagens vol, en nee...niet gedwongen. Dames waren in de kantine aan het stofzuigen of hun leven ervan af hing! De andere was stoelen en krukken aan het af doen. En Yvonne heeft de theezakjes gesorteerd. Iedereen was lekker bezig , ik heb een nieuwe vriend gevonden in Danny, een geweldige veger! Buitenom het werk was het super gezellig.

Iedereen bedankt!!

Opbellen