Hondenvereniging Walcheren, Dé Hondenschool met meer dan 30 jaar ervaring..

Dé hondenschool met meer dan 30 ervaring!!

Hot News...

Onze sponsoren PET SPECIALS    SIGNMAKERS-ZEELAND  en SOLAR2ENJOY ZEELAND   waren het samen met het bestuur eens, een nieuw jaar....daar horen ook nieuwe shirts bij !! De bardames en heren staan nu achter de bar in de spiksplinternieuwe blauwe shirts !!

Kees, Martijn en Carlos, Super bedankt!

Ger heeft van zijn werkgever ACTEMIUM, een check gekregen van €500,- Dit bedrag komt geheel ten goede van de HOWA. Namens ons allemaal....SUPER bedankt voor dit mooie bedrag!!

HOWA, GAAT OP GROEN!!

Op zaterdag 19 januari was het zo ver! Het plaatsen van zonnepanelen op het dak van de kantine.

Howa heeft met  Solar2Enjoy Zeeland een deal gesloten voor het plaatsen van 14 panelen.

Om negen uur begonnen we met een bakje koffie, en Carlos (eigenaar Solar2Enjoy) en monteur Kevin gaven ons uitleg van hoe en wat we moesten doen. Eerst een steiger, panelen schoonmaken, wat stenen op het dak! Kabels trekken, en het nodige laswerk (onder leiding van Eef en leerling Ruud) en dan alles het dak op. Om 12.00 uur lekkere broodjes van Smoske met een gezond drankje erbij!

Hierbij willen wij iedereen bedanken voor hun hulp en voor de gezellige dag !! Hieronder wat foto's.